Društvene mreže

Ljekarne Rizk

Ljekarne Rizk posluju u Koprivnici, Novigradu Podravskom i Zagrebu. S radom privatne prakse započele su 1. lipnja 1995. godine, kada su u Koprivnici otvorili prvu privatnu ljekarnu. Za njihov web, Facebook, a od nedavno i Instagram Marisha studio brine već četiri godine i time svakodnevno upoznaje publiku s njihovim radom i novitetima u ljekarništvu. 

O PROJEKTU

Klijent: 

LJEKARNE RIZK, Koprivnica 

Usluge:

  • Vođenje Facebook i Instagram stranice
  • stvaranje i osmišljavanje objava za društvene mreže
  • stvaranje foto i video sadržaja
  • komunikacija s publikom – komentari i odgovaranje na upite
  • izrada web stranice

Ljekarništvo je i na društvenim mrežama

Ljekarne Rizk više od 15 godina nastoje pružati najbolju moguću uslugu pacijentima ljubaznošću, susretljivošću i konstantnom edukacijom svojih visokoobrazovanih i stručno osposobljenih djelatnika. Nastoje pružati dobru ljekarničku opskrbu i visoku razinu zdravstvene usluge. 

Kao djelatnost u kojoj su u neprestanom kontaktu s ljudima, prepoznali su važnost društvenih mreža i njihove prednosti koriste već duže od četiri godine. Veoma su posvećeni pacijentima, a to dokazuje činjenica kako im je trenutni fokus na fitoaromaterapiji. Neprestano istražuju na koje načine mogu pomoći svojim pacijentima prirodnim putem, a zatim to znanje prenose i online putem. 

Za Ljekarne Rizk svakodnevno osmišljavamo kreativne objave koje će biti zanimljive publici, a koje su ujedno i poučne i aktualne. Osim fotografija i videa, za Ljekarne Rizk pišemo i lektoriramo tekstove za web stranicu kojima su teme sezonske tegobe ili korisni zdravstvenisavjeti. Također, Marisha studio organizirao je radionice na kojima se pričalo o aktualnim temama koje zanimaju publiku, a o kojima nemaju priliku sve proučiti putem Interneta. Predavanja su ostvarila dobru posjećenost i ostavile pozitivan dojam kako na sudionike, tako i na predavačicu, magistru farmacije Lidiju VuljanićRizk

Sav sadržaj koji objavljujemo na društvenim mrežama i webu prilagođen je laičkom jeziku, jer njihovi pratitelji znaju da se za više informacija uvijek mogu obratiti ljekarnicima u Facebook inbox. Na kraju svakog mjeseca pišemo izvještaj kojem je svrha vidjeti u kojem se smjeru krećemo i kako možemo dodatno poboljšati sadržaj koji stvaramo i plasiramo.

Marisha studio - Ljekarne Rizk

Društvene mreže

Za Ljekarne Rizk vodimo Facebook i Instagram stranice. Većinu sadržaja snimamo u ljekarnama, ali se trudimo da vizuali nisu sterilni pa često neke od proizvoda snimamo i na drugim lokacijama. U potpunosti smo iskoristili prednosti društvenih mreža, pa publiku pozivamo da im se slobodno obrate u
inbox ako imaju pitanje vezano uz svoje zdravstveno stanje. Tako posjetiteljima štedimo
vrijeme, a Ljekarni Rizk pojačavamo #online poslovanje.

 

Komunikacija

Komunikacija na Facebooku i Instagramu je jednostavna i smirena. Nema nepotrebnog sadržaja, samo glavne informacije koje se tiču nekog od proizvoda ili usluge koju im ljekarne nude. Stvaramo publiku s povjerenjem prema Ljekarnama Rizk.

Web stranica

Iako nije primaran kanal kojim se služe, Ljekarne Rizk prepoznale su i snagu web stranice koju im redovito ažuriramo. Objavljuju se tekstovi koje je često piše magistra Lidija Vuljanić-Rizk o sezonskim tegobama, ali i novostima u ponudi Ljekarne Rizk.

Sadržaj koji stvaramo za Ljekarne Rizk

4.200 pratitelja

… a ta brojka iz dana u dan raste i to isključivo organskim putem

Aktualan sadržaj

…na koji naša publika reagira i koji ih rado potiče na angažman

Autorske fotografije i video

…koji dodatno ulijevaju povjerenje publici

Integracija facebook i instagram sadržaja

…jer znamo iskoristiti najbolje iz oba svijeta i to znanje pretočiti u rad s klijentima