Društvene mreže

Restoran Kalimero

Kalimerovcima vodimo društvene mreže već pune četiri godine. Facebook im uljepšavamo sočnim fotkama i videima, Instagram također, a vodimo brigu i o njihovoj web stranici. Svakodnevno smišljamo objave u obliku rime koja iz dana u dan zabavlja sve veći broj pratitelja. Redovito odlazimo u Restoran Kalimero kako bismo u našoj #digitalnoj bazi uvijek imali spreman atraktivan sadržaj.

O PROJEKTU

Klijent: 

RESTORAN KALIMERO, Koprivnica 

Usluge:

  • Vođenje Facebook i Instagram stranice
  • stvaranje i osmišljavanje objava za društvene mreže
  • stvaranje foto i video sadržaja
  • komunikacija s publikom – komentari i odgovaranje na upite
  • izrada web stranice

Omiljeni koprivnički restoran

Kalimero je vrhunski koprivnički restoran s dugogodišnjom tradicijom. Ponosno nosi titulu najbolje pizzerije kako u Koprivnici, tako i u široj okolici. U ponudi imaju preko 20 vrsta pizza, pikantna meksička jela, tradicionalnu domaću kuhinju i roštilj, ali i neodoljive deserte. Uvijek je prvi odabir za razna slavlja, od rođendana pa sve do proslave diploma. Neiscrpan su izvor inspiracije, osobito nakon renovacije u kojoj svoje prste ima dizajnerica Mirjana Mikulec. Moderan prostor, ljubazno osoblje i vrhunska jela savršena su formula za stvaranje kreativnog sadržaja. 

Ekipa Marisha studija barem jednom mjesečno posjeti Kalimero kako bi profesionalnom opremom zabilježila slasnost jela, pića, ali i novih detalja interijera i eksterijera. Zatim se vraća u svoj ured gdje slijedi obrada fotki i videa, a nakon toga slijedi najzanimljiviji dio, osmišljavanje objava u obliku rime koja upotpunjava vizualni dio i potiče publiku na angažman. Šaljivi tekstovi i vrhunske fotke savršena su kombinacija koja zabavlja gotovo 15.000 pratitelja na Facebooku i 1.600 pratitelja na Instagramu. Prepoznatljiv stil, međusobno povjerenje i profesionalnost razlozi su zašto veza između Kalimera i Marisha studija traje već četiri godine.

Zahvaljujući pravovremenim i zanimljivim objavama, Kalimero kao brend uživa povjerenje gostiju ne samo u offline, nego i online svijetu.  Na početku svakog mjeseca pripremamo izvještaj u kojem se može vidjeti jesu li naše objave bile uspješne, jesu li ostvarile bolje rezultate od prethodnih, a shodno rezultatima, pripremamo i planiramo objave za sljedeći mjesec.

Marisha studio ponosno vodi i uređuje Facebook stranicu restorana Kalimero. U prepoznatljivom stilu Kalimera, publici fotografijamainfografikama i videima, prezentiramo ponudu ukusne hrane iz Kalimerove kuhinje.

Restoran Kalimero - Marisha studio

Društvene mreže

Za Kalimero vodimo Facebook i Instagram profil. Sav sadržaj snimamo u restoranu kako bismo stvorili autentične fotografije i videe i tako pojačali povjerenje s publikom. Pratimo trendove i prilagođavamo ih klijentu. Svakodnevno komuniciramo s klijentima kako bi pružile pravovremene i relevantne informacije.

Komunikacija

Komunikaciju na društvenim mrežama u potpunosti smo prilagodile klijentu koju bi opisale kao opuštenu, modernu i atraktivnu. Iznimno smo posvećene detaljima. Trudimo se u što kraćem roku odgovarati na upite i komentare kako bi pratitelji znali da smo uvijek tu za njih.

Web site

Ponosni smo što smo za Kalimero izradili i web stranicu koju redovito ažuriramo. Sav vizualni sadržaj koji je tamo objavljen nastao je u Marisha studiju. Boje koje prevladavaju na web stranici su ujedno one na koje se fokusiramo i na društvenim mrežama: crvena, crna i bijela. Vizualni identitet u #online svijetu smatramo jednom od glavnih stavki, a on posebno dolazi do izražaja kada se fotografira ili snima hrana ili moderni interijer koji krase Kalimero.

Sadržaj koji stvaramo za restoran Kalimero

14.700 pratitelja

… a ta brojka iz dana u dan raste i to isključivo organskim putem

Angažirane objave

…koje potiču lajkove, komentare, dijeljenja, a ujedno stvaraju povjerenje i čvrstu vezu

Autorske fotografije i video

…snimljeni na autentičnoj lokaciji, s hranom svježe pripremljenom u restoranu koja mami uzdahe i poziva na druženje

Integracija facebook i instagram sadržaja

…jer važno je biti vidljiv na trenutno najpopularnijim mrežama među starijom i mlađom publikom