Društvene mreže i vaš digitalni identitet

Definirajte svoje želje i iscenirajte priču onim tokom kojim vi želite da se ona odvija na društvenim mrežama.

Prilagodba poslovanja modernim tehnologijama ponekad može biti pravi bauk. U želji da se modernizira i prilagodi tržištu otvaraju se društvene mreže. One uglavnom već na samom početku izgledaju kao pravi vrtlog misli, ideja, nerealiziranih vizualnih (ne)rješenja i neprivlačnih sadržaja. Kao da je lončić pao i njegovi prosuti komadići leže na cesti tražeći malo pažnje. Uglavnom takve slomljene komadiće lončića bacamo u smeće. No, u Japanu postoji jedna predivna alternativa: umjesto da bace razbijene predmete, kintsugi majstori ih popravljaju, spajaju razlomljene komade keramike i dajući razbijenom komadu jedinstveni izgled i novu vrijednost. Metafora koju predstavljamo – pružanja nove vrijednosti nečemu raspršenome ide i dublje, moćan je simbol osobnog (i poslovnog) rasta i razvoja. 

Upravo je ova priča uvertira našem iskustvu s klijentima na društvenim mrežama.

Vrlo često prilikom razgovora s novim klijentima uviđamo kako njihovo dosadašnje vođenje društvenih mreža nema tok. Nema jasno definirani cilj i ne pruža zadovoljstvo onoj trećoj strani – krajnjem korisniku i potencijalnom kupcu. Primjenjujući metodu Kintsugi navodimo klijenta da sam realizira tok priče kojim će njegovo poslovanje ići tako da sav dosadašnji materijal pretvori u priču kojoj će se njegovi klijenti vraćati u kontinuitetu. 

Prije svega, važno je postaviti si pitanje “Što ne želimo?” Postavljajući si to pitanje postajemo svjesni dosadašnjih problema. Ne želimo nejasnu komunikaciju, ne želimo neprivlačni sadržaj, ne želimo mali broj pratitelja, ne želimo da nitko ne reagira na naše objave itd… Nakon što smo zaključili što ne želimo udaljavamo se od negativnog stanja svijesti. Postavljamo zatim transformacijsko pitanje, “Što želimo umjesto toga?” Recimo da želimo da za nas čuje više ljudi, želimo privući nove klijente ili jednostavno želimo poboljšati naše poslovanje. Jasno definiranje stvari koje želimo i ne želimo dovodi nas do trećeg koraka. Ponovnog spajanja rasutih komadića lončića. Prema tome, pokrećemo kreativni proces odgovarajući na pitanje “Što mogu početi raditi drugačije?” Ponekad su to male stvari, ponekad velike, ali svaka od njih donosi promjenu u dosadašnjem načinu poslovanja. Na taj način otvara nova vrata prema budućim projektima. 

Nakon toga, sve ostalo prepuštate našim “Kintsugi majstorima” za društvene mreže uz koje ćete vidjeti stvaranje nečeg novog, obogaćenog i vrijednog spomena.

Autor: Martina Jurenec

Sviđa vam se ovaj članaK?

Share on facebook
Podijeli na Facebooku
Share on email
Pošalji mailom
Share on linkedin
Podijeli na LinkedIn
Share on print
Isprintaj članak

Komentiraj