Slušaj medu – budi u trendu!

Medo kaže: trend je tvoj najbolji frend! Što to znači na društvenim mrežama?

Sjećate se kad ste, cca. tamo negdje 2008. godine prvi puta otvarali Facebook profil? Tada je na Facebook-u bilo mjesečno aktivno oko 100 milijuna korisnika. Impresivno, no imali su ga samo neki od vaših prijatelja, zar ne? Danas je na Facebook-u aktivno više od 2 milijarde ljudi, a ima ga čak i vaša baka.

Pojava Facebook-a otvorila je novu eru digitalnog marketinga. Marketing se s mailova i bazičnih web stranica polako počeo konvergirati na društvene mreže. Od svih korisnika Facebook-a 200 milijuna njih su profili poduzeća koje svoje marketinške kampanje vrše upravo na Facebook-u.

Kralj i njegovi podanici

Facebook je kralj društvenih mreža svakako, no ima i svoje podanike. Instagram i Tik-Tok novije su društvene mreže koje vrše pritisak poduzećima da svoje korisničke račune otvore i na tim društvenim mrežama. Zašto? Odgovor je jednostavan, jer je to sad u trendu.
Kako se mijenjaju generacije, tako i određene društvene mreže postaju manje ili više popularne i svaka generacija ima svoju! Da bi dosegli što veći broj vaše ciljane publike, morate biti na svima. Ono što je ovdje caka- ne prolazi isti sadržaj na svim društvenim mrežama. To znači da jedan sadržaj morate prilagođavati barem 3 puta za svaku.

KAKO? KAKO? KAKO?

Svako je majstor svog zanata. Poslušajte medu. Pratite trendove. Izađite iz svoje komfor zone i zaronite plavetnilima društvenih mreža na neke nove, vama još nepoznate načine. Pokažite svoje pravo ja na unikatan način kako biste se razlikovali od većine. Budimo realni, 2022. je već počela, a vi još nemate račun na Tik-tok-u?! ŠTO SE ČEKA?!

Trendovi su ono što moramo pratiti svakodnevno i što se mijenja brže nego išta drugo. Osobama koje moraju voditi poduzeće, dodatno praćenje trendova i stvaranje priče o brendu oduzima previše vremena. Tu uskače naš medo i naše kreativne ideje! Konstantno smo u svijetu trendova i pratimo ono što se događa danas i sad, prilagođavamo vašu misiju i viziju na potpuno jedinstven i originalan način ciljajući vašu idealnu publiku. Kao što rekoh, poslušaj medu- budi u trendu!

Autor: Martina Jurenec

Sviđa vam se ovaj članaK?

Share on facebook
Podijeli na Facebooku
Share on email
Pošalji mailom
Share on linkedin
Podijeli na LinkedIn
Share on print
Isprintaj članak

Komentiraj